.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه ساری: سکوت نکردن برابر ظالمان زمانه پیام عاشورا است
امام جمعه ساری با بیان اینکه درس عاشورا تقویت روحیه مقاومت برابر ظلم است گفت: پیام عاشورا سکوت نکردن برابر ظالمان زمانه است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت فرا رسیدن عاشورای حسینی، تقویت روحیه مقاومت برابر ظلم را پیام و درس بزرگ عاشورا دانست و گفت: باید این پیام و درس بزرگ ترویج و نشر داده شود.

حجت الاسلام یوسف پور با تقدیر از برپایی باشکوه عزاداری سالار شهیدان و با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از ایام دفاع مقدس به عنوان دوران افتخار و شکوه ایرانیان یاد کرد و گفت: ملت ایران هرکز دست دوستی به آمریکا و همپیمانانش نخواهد داد.

امام جمعه موقت ساری، افزود: ملت ایران در دفاع مقدس با تاسی از سیره سالار شهیدان برابر جنگ نابرابر هشت سال دفاع و از ارزشهای صیانت کرده است.

وی با تاکید براتحاد و انسجام بین مسئولان و مردم بر لزوم تلاش بیشتر برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از هرگونه اختلاف و تفرقه پرهیز کنیم.

امام جمعه موقت ساری، گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی را از مسائل فراروی مردم در جامعه برشمرد و خواهان برخورد قاطع مسئولان با محتکران و مفسدان اقتصادی در جامعه شد.

حجت الاسلام یوسف پور با اظهار اینکه ما دانش آموخته مکتب امام حسین (ع) هستیم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران همواره با دشمنی آمریکا و سایرین مواجه بوده اما روی پای خود ایستاده است و تحریم اقتصادی نمی تواند ایران اسلامی را به زانو درآورد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.